Kära dagbok.

Krusbär.

Publicerad 2015-08-27 13:45:01 i Allmänt

Hejhej bloggen! Nu börjar den 2 veckor långa sommaren vara slut. Men det gör inget, jag ser nästan fram emot hösten. Dels för att det är sista året på BI, dels för att jag har flyttat till en ny lägenhet och bor vägg i vägg med en kompis. Det var väl alldeles förträffligt. Jag måste börja fundera på vart jag vill om ett år, här är alternativen:
 
- Börja jobba som barnträdgårdslärare och jobba med det i 40 år
- Studera vidare till klasslärare, det tar bara 2 år till eftersom dessa 3 år på BI hör till peffan
- Börja studera något annat, t.ex. husbyggare, florist eller skogsmaskinsförare
- Sticka iväg till Texas och spela in en skiva
 
Så, jag vet inte vilket alternativ som låter vettigst, det varierar från dag till dag. Men, det gör inte heller så mycket, tror nog det blir bra vad det än blir. Kanske jag hinner med alla innan jag dör.
 
Igår plockade jag krusbär och fick massa stickor i fingrarna.
https://jagarinnan.files.wordpress.com/2011/09/img_0444.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela