Kära dagbok.

27.

Publicerad 2015-12-27 16:40:44 i Allmänt

Idag fyller min bror 25, grattis grattis!
Här kommer en bild på den bästa julklappen! Den kommer jag bo i i vinter.
Har kollat på den flera gånger men aldrig köpt den, och så köper mommo den i julklapp åt mig! Utan att veta att jag ville ha den! Mommo kan nog hon!
Annars var julen som alla jular, massor med mat, choklad, Stilla natt och Härlig är jorden, släktingar och kalas, kyrka och alltihopa. Jag tänkte att julafton skulle vara en telefonfri dag, det rekommenderar jag verkligen till alla! Glöm dom där arma skärmarna och umgås på riktigt någon gång också.
Nu ska jag bara lata mig i några dagar och snart är det nyår!
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela