Kära dagbok.

Det här med att skriva slutarbete.

Publicerad 2016-03-18 20:20:00 i Allmänt

Det är nog inte riktigt min grej att skriva kandidatavhandling. Vilken tur att jag bara måste göra det en gång i livet. Här kommer en kort version av hur det har gått:
 
Först lyckades jag radera allt jag hade skrivit. (Hade en printad version så det var bara att börja skriva av...)
Sen när det var skrivledigt hade alla andra sportlov. Så då ville jag också ha sportlov.
Efter det sportlovet tog jag ett till, en vecka i Ylläs. Och under den tiden blev alla andra klara med sina avhandlingar. Totally worth it.
Och så vann jag en låtskrivartävling också, så då blev jag tvungen att fara ner till Karis direkt från Ylläs och spela in min låt och en musikvideo och allt möjligt. Mycket trevligare än att skriva kand!
Träffade Frida Andersson.
(Foton:Magnus Wikström & Chris Senn)
Och det var mycket med bilar, flyg och försenade tåg och komma hem klockan 5 på natten.
Sen blev min handledare sjukskriven när jag kom tillbaka från allt det, så jag hade ingen aning om vad jag skulle göra. Så nu har jag haft panik i en vecka för att jag inte är klar, men jag tror att jag börjar vänja mig.
 
Kanske jag blir klar någon gång ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela